Top izdelki meseca avgusta

by - 18:44:00

Zadnji počitniški mesec se počasi izteka in tudi zame to pomeni konec dopusta. Najljubši izdelki meseca so seveda še počitniško obarvani. :-D
Kiko Milano mat base primer je izdelek, s katerim v preteklosti nisva bila ravno prijatelja. Nikakor mi ni odgovarjal in je dolgo časa ležal pozabljen v predalu. V tej vročini pa je bil moj rešitelj. Odlično mi je matiral kožo, BB krema se je lepo mazala in moja koža se skoraj cel dan ni svetila!
Še en nepogrešljiv izdelek je Vichy Normaderm dnevna nega. O njej sem pred kratkim že pisala (tukaj) in ker se ne bi rada ponavljala, naj povem le, da je to nega, ki je občutno pripomogla k boljšemu videzu moje kože. Super zadeva.

Zdi se mi, da ni favoritov brez Bell izdelka. Tokrat (no že kar nekaj časa) ni šlo brez paletke korektorjev s štirimi različnimi odtenki. Ker so druge, težje podlage pridno počivale, je bil ta izdelek moj dnevni spremjevalec. Lepo se zabriše in ravno prav skrije pomanjkljivosti. Kamorkoli grem, gre z mano. In posledično se mi je odlomil pokrovček. Več kot očitno pa je, da imam največ težav s podočnjaki.:-)
Brez sveže, sladke dišave ni poletja. Mogoče sem kar malo obsedena z Victoria Secret vodico za telo, ker se kar naprej špricam. Vonj manga in hibiskusa me kar ponese nekam daleč ...
Ne samo avgusta, kar celo poletje sem si nohte na nogi lakirala z Essence in Golden Rose lakoma za nohte. Prvi v mint in drugi v pink odtenku, sta me popolnoma zasvojila.
Kateri so tvoji favoriti tega meseca?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci