Nega kože z Vichy Normaderm izdelki

by - 18:48:00

Nega kože je ritual, ki ga nikoli ne izpustim. Glede na to, da je moja koža daleč od popolne in povrhu vsega še zelo občutljiva, ji privoščim le najboljše izdelke (mojim financam primerne seveda). Včasih nisem bila preveč pozorna na to, da so negovalni izdelki iste znamke. Uporabljala sem dnevno kremo od enega, čistilni gel/peno/mleko od drugega in nočno kremo od tretjega proizvajalca (kar je na moji koži povzročilo pravi mali kaos). Dokler se nisem odločila za kompletno nego z Vichy Normaderm linijo, ki je namenjena odrasli koži z nepravilnostmi (mozolji, rdečica, razširjene pore, masten sijaj, neenakomerna polt). 

Linija ponuja 9 izdelkov, sama sem izbrala tri in sicer gel za globinsko čiščenje, nego proti nepravilnostim, ki lepša kožo in kremo za nočno nego. 
Normaderm gel za globinsko čiščenje kože z nepravilnostmi je obogaten s salicilno kislino tatorol  (kožo očisti) in eperulinom (prepreči draženje). Gel se ob stiku z vodo speni in je do kože zelo nežen. Uporabljam ga zjutraj in zvečer. Moja koža je po dveh mesecih uporabe vidno lepša. Mozoljčkov je veliko manj, po uporabi je na obrazu čutiti svežino in menim, da gel res globinsko očisti kožo. Koža se še sveti, a bistveno manj kot prej, izboljšan je tudi videz por. Je zelo nežen do moje kože, je ne draži, nič me ne peče. Poleg učinkovitosti gela, mi je všeč embalaža na pumpico, ker omogoča lažje (manjše) doziranje. Je enostaven za uporabo. Naneseš ga na navlažen obraz in spereš z vodo.  
Cena: 11.90 €
Zvečer nego zaključim z Normaderm nočno nego, o kateri sem že pisala (tukaj). Še vedno sem mnenja, da je nega zelo učinkovita in zjutraj nimam občutka mastne in umazane kože. Všeč mi je lahka struktura, ki ne zamaši por in nežen vonj.
Cena: 15.90 €
Zjutraj si po čiščenju na obraz nanesem Normaderm globinsko nego, ki lepša kožo. Izdelek obljublja nego in delovanje na pigmentne lise ter masten sijaj. Krema, ali bolje gel krema, je lahke, nemastne strukture, ki moje kože ne obteži in zmasti. Dolgo časa sem se izogibala kremam, ker se mi je zdelo, da se mi je koža samo še bolj svetila. Pri tem izdelku ni tako. Koža se veliko kasneje sveti in na otip ni mastna, koža je tudi dovolj nahranjena.  
Cena: 15.60 €
Kombinacija vseh treh izdelkov je zelo izboljšala videz moje kože. Mogoče je izboljšan videz deloma posledica neuporabe tekočih podlag in pudrov, saj se čez poletje nisem pretirano ličila. Izdelke priporočam, ker se je stanje moje kože zelo popravilo.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci