Modni nahrbtnik za vse priložnosti

by - 09:35:00



Koga podpirati, če ne domače? Moja starejša sestra je od nekdaj rada ustvarjala, šivala in počela stvari za dušo. Včasih se sprašujem, kako ji ob petih otrocih (najmlajša ima komaj 8 mesecev) uspe zbrati energijo in se po celodnevnem tekanju za malčki usesti še za šivalni stroj?! Kapo dol!

Zadnje čase so nahrbtniki povsod. Nikoli nisem bila velika fenica le-teh, dokler nisem svojega dobila za rojstni dan. To je Petrin prvi nahrbtnik in nimam pripomb. Zašit je zelo natančno, barvna kombinacija skrbno izbrana. Bi bilo kar malo čudno, če ne bi bilo vmes vsaj nekaj rozastega.😉

Zakaj mi je prirasel k srcu?

Najbolj zato, ker sem ga dobila od meni ljubih oseb. Vendar to ni edini razlog. Zelo je priročen pri sprehodih, ker ni nadležnega lezenja naramnic z rame, je lahek in me pri nošenju ne ovira. Dovolj je velik, da vanj pospravim robčke, denarnico, stekleničko, toaletko ... Primeren je za športni in malo bolj elegantni styling.

Petrina ustvarjalna žlica kuha non stop. Kaj vse ima še na zalogi, ti pokažem v eni izmed prihodnjih objav.

Ti je nahrbtnik všeč? Ali se ti tovrstni modni dodatek ne dopade?

Pozdravček,
Maya










You May Also Like

9 komentarji

  1. Hud je :)

    Svaka čast sestri, omg kje najde čas! :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz se to sprašujem.😃❤️

      Izbriši
  2. Wau prekrasen je! In kapo dol sestri, da si zorganizira čas tako, da ga najde tudi za svoje hobije. ;)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Wau, čudovit je! Super kombinacija, ne preveč "nakičen" a še vedno ravno prav vpadljiv. Bravo sestra! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, vsega je ravno prav, da lepo paše skupi. Sestra je res mojstrica.❤️

      Izbriši
  4. Tvoja sestra je carica, jaz imam dva majhna škrata doma, pa, če se ne organiziram dobro, nič ne naredim. :) Nahrbtnike je amazing lep in če se sestra vidi v tem, stiskam pesti, da ji spe. JO pa kot mamo razumem, kako lepo je imeti hobi, ki te poleg tvoje rutine osrečuje in sprosti.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res uživa v tem. Zato so vsi njeni izdelki tako posebni in lepi.😍

      Izbriši

Spremljevalci