Jamalu in Myunikat - izdelki za dušo

by - 12:55:00


Pike, male ali velike, vedno znova me prepričajo. Tokrat so me prevzele na novi Jamalu torbici in peresnici. Črno-bela in rozno-bela kombinacija je sicer predvidljiva, a meni tako ljuba. Seveda brez Tjašinih (Myunikat) izdelkov ne gre. Ta komplet je moj tretji in ne zadnji.

Torbica je dovolj velika, da vanjo spraviš vse nujne potrebščine za v šolo, službo ali na kavo. Spodnji del kompakten in usnjen, da je torbica bolj trpežna. Peresnica ravno prav velika, da vanjo pospraviš tistih nekaj pisal, s katerimi zapišeš svoje misli, ideje ali zapiske v šoli.

Myunikat verižica in prstan popestrita vsak outfit in ga naredita unikatnega. Za Tjašine izdelke se rada odločim, ker vem, da za njimi stoji zgodba in punca s cilji. Vsak izdelek je poseben, dodelan in kakovosten.

Več o Jamalu znamki si poglej na instagramu ali facebooku
Tjašine izdelke pa najdeš v njeni spletni trgovini. Oglej pa si tudi njen IG in FB profil.

Uživaj v klikanju in ne pozabi podeliti kakšnega všečka, obema, ker sta super ustvarjalki. Za zapravljene evre ne odgovarjam.😃

Kako se ti dopade moj izbor?😉

Pozdravček,
Maya







You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci