Nega telesa z AVONOM

by - 20:03:00


Avon ni ravno pogosta znamka v moji kopalnici, pa ima ogromno zanimivih, kvalitetnih in cenovno dostopnih izdelkov. Večkrat bi se morala spomniti in prelistati njihov katalog, kot sem to počela kot otrok. In seveda podrgnila po vseh označenih straneh in se čudila vonjem, ki so prihajali iz kataloga.😃 Da me ne zanese preveč, se bom posvetila trem izdelkom za nego telesa. 

California Glow poletni gel za prhanje je točno takšen, poletni. Svež, sadni vonj, ki te popelje v trope. Tudi barva je poletna - oranžna kot zahajajoče sonce.😃 Dejstvo, da je embalaža velika (500 ml) je dodaten plus, ker dobrih gelov ni nikoli preveč.

Avon sun maslo za telo po sončenju ni zgolj to, zame je tudi maslo po dolgem dnevu. S svojim blagim vonjem in prijetno teksturo me je prepričal že ob prvi uporabi. Koža ga posrka vase in je na otip prijetna. 

Silky moisture hranljivo olje za telo z arganovim oljem bi mi bilo veliko bolj všeč z drugačnim dozirnjem. Vonj in učinek, ki ga ustvari na koži, sta krasna. Ker sem zelo občutljiva na mastne madeže po kopalnici, si ga vedno zelo previdno naškropim v dlan in nato nanesem. Si ne predstavljam škropljenja po nogah kar tako, "na prostem". Mogoče pa le sama preveč kompliciram?




Si tudi ti Avonova privrženka ali te izdelki ne premamijo?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci