Magic planner 💖✨

by - 20:21:00


S tabo ne bom delila nasvetov o tem, kako se organizirati in kam vse si zapisati pomembne opravke itd., ampak ti bom predstavila (meni osebno) najbolj kjut, rozast, prisrčen in tako jaz planerček. Že lanskoletni je bil krasen, letošnji je VAV! Roza predmeti takoj pritegnejo mojo pozornost. Če so lepi IN uporabni, toliko boljše.😂

Veliko nas je, ki smo letos posegle po Magic plannerju, nekatere pa mogoče svojega še iščete. Če nisi prepričana, ali je res pravi zate, te mogoče prepričajo spodnje slike. Super je, ker je dovolj prostora za vpis pomembnih stvari, hkrati pa  imaš tudi mesečni pregled "me time dejavnosti".  Seveda te, tako kot lansko leto, tudi letos spremljajo raznorazni citati. Da pa Magic planner ni kar tako, so v roza škatli priložene nalepke, kartica s super napisom in knjižno kazalo. Ja, letošnje leto se bo planiralo z rozastimi očalci.😃

Ker pa sem zasledila, da je na voljo samo še nekaj planerčkov, hitro klikni na Fb ali instagram profil Magic planerja ali pokukaj v bližnjo knjigarno Felix, če te še čaka.😉












Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

Spremljevalci