Boho Green makeup šminke

by - 21:38:00


Če me spomin ne vara, so to moje prve naravne, ekološke in okolju prijaznejše šminke. Pri negi sem že nekaj časa nazaj začela raziskovati v tej smeri in našla nekaj dobrih izdelkov, ki jih zvesto uporabljam. Pri ličilih pa to področje še raziskujem.

Boho Green šminke vsebujejo certificirane organske sestavine in nosijo COSMEBIO certifikat. Na voljo so mat, bleščeče mat, biserne in bleščeče biserne različice.

V moji zbirki so odtenki Tulip (104 - mat), Orchidee (204 - biserna mat) in Rose Anglais (404 - bleščeča biserna). Moja najljubša je Tulip, ker je to odtenek, ki je najbolj moj. Mazljivost je težja kot pri ostalih dveh, a sem se na to povsem navadila. Če je Tulip zelo izrazit in opazen odtenek, je Rose Anglais njegovo popolno nasprotje. Šminka je v nežnem nude odtenku z dodanimi bleščicami. Primerna za vse tiste, ki imate raje umirjene odtenke. Dnevna šminka za vse priložnosti. Odtenek Orchidee je v roza odtenku z dodanimi bleščicami. Zopet odtenek, ki me je zasvojil takoj. Ja, sem nora na roza odtenke, če le niso prenežni.😉 Res pa je, da so bleščice tiste, ki ostanejo na ustnicah najdlje.

Cena vseh šmink je 9,95 €.

Če se kdaj ustaviš na kozmetix.si, se sprehodi po zavihku "ličila" in preveri ponudbo. Tolpo ti priporočam tudi Terracotto.😉





Tulip, Orchidee, Rose Anglais

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci