TOP poletni izdelki

by - 15:07:00


Namesto avgustovskih, tokrat kar poletni favoriti.

Bell Hypoallergenic
Bell nikoli ne razočara. Njihova mat tekoča podlaga je fantastična. Odlično je kljubovala vročini in skupaj z matirnim pudrom dajala svež poletni videz. Za piko na i je poskrbela mat tekoča šminka v odtenku 04.


Boho Green
Nova znamka pri nas, ki sem ko hitro vzljubila. Terracotta mi je pričarala zagorel videz, ki sem ga dopolnila z roza šminko v odtenku Tulip. Težje drsi po ustnicah, a je barva tako zelo moja, da me to niti malo ne moti.


MuLondon
Konopljina vlažilna krema je bila odlična po britju, ko koža potrebuje bogato nego. Prav tako je pripomogla k lepšemu videzu hrbta. Krema, ki sem jo vzljubila in porabila v zelo hitrem času. Na srečo imam na zalogi novo, z vonjem sivke.

Oliv'
Radiance maska je balzam za kožo, ko jo želim izdatno razvajati. Tako mehke kože še nisem imela. Užitek jo je uporabljati in koža po uporabi sije v povsem drugačni luči.


Mia Höytö
Sieva mleko za čiščenje in Lumous serum sta izdelka, ki ju obožujem. Lumous zagotavlja vlago, ki jo koža še kako potrebuje. Sieva pa je enostavno izdelek brez katerega ne morem. Odkar ju uporabljam, je nega obraza en velik užitek.


Balea
Kokosova vodica je bila vsekakor must have izdelek poletja. Vedno pri roki za hitro osvežitev ali pa kar tako, zaradi vonja po kokosu.

Vichy
Idéal soleil korektivna nega s SPF 30 je bila obvezna oprema pred sončnimi žarki. Odlična nega mastne kože, ki ji nudi zaščito in matira kožo.

Schmidt's dezodorant
Naravni dezodorant z vonjem limete in bergamotke je pika na i poletnim favoritom. Svež, ulinkovit in tako zelo poleten. Tako dober, da si ga je kupila tudi moja mami.😉
 

Poletje je bilo čudovito. Jesen, ki prihaja, pa bo prinesla nove dogodivščine.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci