Top izdelki meseca junija

by - 07:38:00

Obožujem mesečne favorite, ker so to izdelki, ki jih z veseljem uporabljam in jih priporočam tudi tebi. Tile so me razveseljevali ta mesec.

Revlon ultra HD mat šminka v odtenku Devotion in Trend it up lip liner v odtenku 400 sta super kombinacija. Čeprav me Revlonova šminka na začetku ni tako navdušila, sem jo sčasoma vzljubila. Mat šminka, ki ni čisto pravi mat in noro diši po vaniliji.😊 Lip liner je vračljiv in ni potrebno šiljenje, je enostaven za nanašanje, ravno prav kremast, da lepo drsi po ustnici. Oba izdelka uvrščam v "službeno" kategorijo, ker nista vpadljiva in sta izredno nosljiva za vsak dan.



Schmidt's dezodorant me je v prvi vrsti navdušil, ker je naraven in mi ne draži kože. Naneseš ga lahko takoj po britju in nič ne zapeče. Poleg tega izredno lepo in sveže zadiši že, ko ga odpreš. Kombinacija bergamotke in limete je izredno sveža in prijetna. Čeprav pri večjih naporih potenja ne prepreči, neprijetnega vonja nisem zaznala.

Ta mesec ne morem mimo Oliv' seruma za obraz. Suho olje, ki se počasi vpija v kožo, ki je zjutraj mehka in prijetna na otip. Večerne rutine si brez njega ne predstavljam več. S kodo "MAYA" imaš na izberizeleno.si še vedno 15 % popust.😍


Nuxov balzam za ustnice je moja razvada ob večerih. Ponoči rada poskrbim, da so moje ustnice deležne super nege, ker po nošenju šminke postanejo zelo suhe. Tako so moje ustnice zjutraj pripravljene na nov dan in novo šminko.😆 Flow mineralno rdečilo za lička v odtenku malina, je rdečilo, ki se na soncu tako lepo posveti. Lička so nežno obarvana in sijoča.


Veselim se prihajajočih dni, ker danes začnem z dopustom in bom končno imela več časa za branje knjig. Zbiram predloge.😉

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci