Priprave na poletje z DM SUN DANCE kremami

by - 20:11:00


Preden nas pobožajo pravi poletni sončni žarki, ti predstavljam tri izdelke, ki me bodo spremljali to poletje.

Verjetno počasi vsi zapuščate vadbe v dvoranah in vedno več časa preživljate v naravi. Ni lepšega, kot svež zrak in aktivnosti na prostem, ki (vsaj pri meni) poskrbijo za boljše počutje. Pri tem pa ne gre pozabiti na zaščito pred soncem.

Danes ti predstavljam tri izdelke, ki sem jih kupila v DM-u in niti en ni stal več kot 3 €!


SUN DANCE transparentni sprej s SPF 30 je namenjen predvsem zaščiti pred soncem med športnimi aktivnostmi. Zelo hitro se vpije in je odporen na potenje. Vonj je za moj okus malo preveč moški.😉 V kompletu je tudi sprej za po sončenju, ki poleg pomirjajočega učinka na kožo, pripomore k lepši zagorelosti.

Zadnja in meni najljubša poletna "mavža" je mleko za po sončenju z vonjem kokosa in dodatkom blešcic. Mislim, da so tu vse besede odveč.😉




Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci