Pomladno-poletne novosti

by - 21:04:00

V zadnjih dveh mesecih se je nabralo nekaj novih izdelkov. Nekatere že uporabljam, drugi čakajo, da pridejo na vrsto. 

OLIV': Pred kratkim sem tukaj pisala o treh Oliv' izdelkih. Najbolj me je prepričala Radiance maska za obraz, katero sem tudi kupila v polni velikosti. Koža je po njeni uporabi izredno mehka. Me zanima, kako se bo izkazala na dolgi rok. Na testu imam tudi blažilno kremo za obraz, ki lajša draženje in rdečico. Zelo sem radovedna, kako jo bo sprejela moja občutljiva koža. V Oliv' paketu so me presenetili še trije mini izdelki: losjon za čiščenje obraza, vlažilno mleko in sprostitveno lepotno olje za telo. Poročam, kako bom zadovoljna z izdelki in kateri vzorec me bo prepričal v nakup polne velikosti. Izdelki so na voljo tukaj.


LA FARE: S to znamko se srečujem prvič, prav tako z naravnimi izdelki za nego las. Izbrala sem šampon za volumen in sijaj las ter negovalni balzam. Ta dva izdelka sta tudi edina, ki ju uporabljam dlje časa. Sama si lase umivam na tri dni, s tem, da tretji dan pogoljufam in nosim čop. Nikakor se ne morem navaditi na to, da se šampon ne peni. Po uporabi je nujna uporaba spreja za pomoč pri razčesavanju, ker drugače enostavno ne gre. Me zanima, če se bodo lasje navadili nanju ali se bom vrnila k Precious argan šamponu in maski.


FLOW: Ni še bilo Flow izdelka, ki bi me pustil ravnodušno. Encimski piling brusnica je mehanski piling, ki ima nežen sadni vonj. Izredno nežen do kože, a na rezultate bo treba še malo počakati, ker ni dolgo v uporabi. Svojega si lahko kupiš tukaj. 

SPECIA.SI me je razveselila s schmidt's deodorantom z vonjem bergamotke in limete. Je naravni deodorant v stiku, ki noro diši, vonj limete je zelo izrazit, kar meni paše. Zaenkrat se uspešno bori s potenjem. Upam, da bo kos tudi tisti pravi poletni vročini. Kupiš ga tukaj.  

MAYBELLINE FIT me! tekočega pudra v odtenku 130 še nisem uspela preizkusiti. O njem sem prebrala veliko pohval, le kako se bo izkazal na moji mešani/mastni koži?


BALEA se vedno izkaže z omejenimi izdajami gelov za tuširanje. Ker se bliža poletje, sem izbrala dva počitniško obarvana gela: Bahamas dream in Jamaica vibes. Vonj po kokosu mi je tako ali tako izmed ljubših, ananas pa pričara tisto svežino, ki si jo poleti močno želim.


Kako ti je všeč nabor novosti? Si katero že preizkusila?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

3 komentarji

  1. Ja, maska je svetovna :)

    Losjon za čiščenje je meni še zelo, zelo všeč <3 Preizkusi :)

    Glede ostale pa, moram še sprobat!

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam, da se Balea vedno izkaže!
    Odlična objava:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.💚 Balea vedno preseneti s čim dobrim.😉

      Izbriši

Spremljevalci