OLIV' - prvi vtisi

by - 20:18:00

Ko je Plantae odšel s poličk spletne trgovine izberizeleno.si, so ga nadomestili izdelki francoske znamke Oliv'. Vsi izdelki so zapakirani v zelo lepo embalažo, ki je praktična tudi za shranjevanje čopičev, špangic, uhanov ... Seveda so pomembne tudi sestavine. Glavna sestavina je, kot že ime pove, ekstrakt olivnih listov.

Izdelki, ki sem jih testirala so eliksir proti staranju, Radiance maska za obraz in osvežujoča vlažilna voda (tonik). Kakšni so moji prvi vtisi?


ELIKSIR oz. SERUM PROTI STARANJU je primeren za vse tipe kože in starosti. Aktivne sestavine so jojoba, makadamija, ekstrakt olivnih listov, sončnica, planika, zeleni čaj in sezam. Čeprav gre za suho olje, se serum nekaj časa vpija v kožo. Nanesem ga vsak večer po čiščenju. Zjutraj mi je koža zelo hvaležna, ker je na otip mehka. Vonj je zelo blag, skoraj nezaznaven. Doziranje na pumpico mi je pa tako ali tako zelo ljubo.


OSVEŽUJOČA VLAŽILNA VODA - TONIK je zaključni del čiščenja. Glavne aktivne sestavine so ekstrakt listov oljk, kumara, zeleni čaj, planika in aloe vera. Vonja sama nisem zaznala, prav tako ne nekega posebnega učinka na koži (mi je Plantae tonik veliko bolj všeč).

RADIANCE MASKA ZA OBRAZ je vsekakor moj favorit. Kremna maska na koži pusti noro dober občutek in niti malo mi ni zategovalo kože. Ker mi je bila tako zelo všeč, sem si nanesla kar precejšnjo plast.😉 Odstrani odmrle kožne celice in oskrbuje kožo s kisikom. Po uporabi je moja koža izgledala fantastično in bila zelo, zelo mehka. Aktivne sestavine so bela glina, ekstrakt listov oljk, planika, zeleni čaj, jojoba, aloe vera, karitejevo maslo, sezam in korenček. Defenitivno izdelek, ki si zasluži tvojo pozornost. Mene je tester prepričal v nakup polne velikosti.



Prvi vtisi so super, me pa zanima, kako se bodo izdelki obnesli na dolgi rok. Posebno maska.

Si že preizkusila Oliv' izdelke? Tvoje mnenje?

Za konec pa še presenečenje. S kodo "MAYA" imaš pri nakupu na izberizeleno.si 15 % popust!

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Meni so ful všeč kreme + losjon za čiščenje mi je res super, podoben Plantae :)

    Za masko sem pa res velik firbec kako bo ugajala meni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz bi imela še kar nekaj njihovih izdelkov, ampak počasi.😃 Me firbec matra kakšna ti bo maska.

      Izbriši

Spremljevalci