MAC prep+prime sprej

by - 11:11:00

Dolgo sem si želela MAC-ovo šminko, do katere sem pred kratkim tudi prišla. Zraven pa sem si privoščila še prep+prime sprej, za katerega sem slišala kar nekaj pohval. Pa je izdelek vreden denarja?


Gremo lepo po vrsti ...

Čemu je namenjen sprej?
Vodica, polna vitaminov in mineralov, ki ji je dodana mešanica zelenega čaja, kamilice in kumare, kožo osveži in jo navlaži. Uporablja se lahko samostojno ali pred/po nanosu ličil.

Moja izkušnja
Vodica v mojem primeru ni primerna kot fiksator ali primer ličilom. Je samo vodica, ki navlaži kožo, da le-ta ni tako izsušena. Nekih posebnih učinkov nisem zaznala, preživela bi tudi brez nje. Ker cena ni ravno majhna, bi pričakovala brezhibno delovanje. Namesto nežnega pršenja, je prisoten curek, ki nikakor ni primeren za direktno nanašanje na obraz. Vsakič si jo nanesem z vatko, ker je pršilka očitno pokvarjena. To me je zelo razjezilo in razočaralo. Glede na ceno izdelka in opevanost znamke, bi pričakovala brezhibno delovanje.

Ti jo priporočam? Ne. Odločitev je seveda tvoja, saj ima vsaka svoje želje in potrebe.😉


Če jo imaš, kakšna je tvoja izkušnja?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Mene tudi ne prepriča, čeprav jo vse kujejo v zvezde ... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale vodica res ni čisto nič posebnega.😃

      Izbriši

Spremljevalci