IHANA vlažilna dnevna krema

by - 06:45:00

Moje navdušenje nad Mia Höytö kozmetiko narašča iz dneva v dan. V svoji zbirki imam že štiri izdelke omenjene znamke. Vsakodnevno uporabljam KAUNIS čistilno peno za obraz, ki se z mojo kožo odlično razume. Nad njo sem tako navdušena, da v omari čaka že druga. ☺️ O vseh izdelkih Mia Höytö kozmetike bom pisala kdaj drugič. Danes bo govora le o IHANI.


Gre za naravno dnevno kremo, ki vlaži, pomirja in regenerira. Ker je polna vitaminov, poskrbi za zdravo in sijočo kožo. Odlična je kot podlaga ličilom, ker je po njeni uporabi koža matirana. Krema je primerna za vse tipe kože (za suho kožo sem sicer v dvomih, da bi zadostovala samo Ihana). Moja, ki je mastna, se po njeni uporabi ne sveti in je res matirana skozi cel dan. 

Kaj pa sestavine?
Med glavnimi sestavinami so organsko karitejevo maslo (zadržuje vlago v koži, gladi gube), organski modri glavinec (čisti kožo) in olje semen nordijskega jagodičevja, ki je polno vitaminov. Sestavine so 99 % naravnega izvora in izdelek nosi ECOCERT certifikat.


Moja izkušnja
Uporabljam jo zjutraj in zvečer. Všeč mi je, ker pusti mat izgled, a koža ni izsušena ali zategnjena. Tekoča podlaga se izredno lepo maže in je skozi celoten dan matirana. Pri večerni negi ji dodam kapljico ali dve Flow seruma, ker želim večerno nego obogatiti in kožo izdatneje nahraniti. Nekajkrat sem jo zvečer uporabila samostojno, a se mi je zdelo, da potrebujem nekaj več. Zmes Ihane in seruma je odlična večerna kombinacija.

Vonj sprva malo zmoti, a sem sama že tako navajena nanj, da mi ni niti malo moteč. Embalaža je zelo minimalistična in praktična. Kremo si s pomočjo pumpice izstisneš na roko in naneseš na obraz.


Glede na to, da se je moja koža že navadila na naravno kozmetiko (oziroma kar na Miine izdelke), so mi bili izbruhi mozoljčkov tokrat prizanešeni. Če nisi popolnoma prepričana, ali bi ti krema odgovarjala, so pri kozmetix.si poskrbeli tudi za manjšo (15 ml) embalažo, za katero boš odštela 24,07 €. Na voljo je tudi v večji, 50 ml različici, ki stane 47,50 €. 

Se ti cena zdi (pre)visoka? Ob dejstvu, da gre za naravno kozmetiko, je cena pričakovana. Vsekakor je to krema, s katero sem zelo zadovoljna in ti jo priporočam. V nego obraza je vredno vložiti več denarja, vsaj kadar gre za tako kvalitetne izdelke, kar Ihana zagotovo je.

Več o Mia Höytö (in drugih - mojih ljubih Flow izdelkih), si lahko pogledaš tukaj.



Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Ihana bi za moj tip kože verjetno bila premalo, tako pa se pocartam vsak dan z Unelmo:). Krasna objava, ti želim veliko prijetnih užitkov z Miinimi izdelki ;)**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala😉 Tudi tebi želim veliko užitkov z Miinimi izdelki😘

      Izbriši
  2. Moram jo začeti testirati, sem jo kupila ravno zaradi vas :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni zelo paše. 😉 Me prav zanima, kako se bosta vidve ujeli.😀

      Izbriši

Spremljevalci