30?!

by - 07:57:00

Skodelica: Made by Kaky

Ja, leta hitro tečejo. Če sem pri svojih 18. letih mislila, da sem pojedla vso znanost sveta, se temu danes samo smejim. Živim za danes in uživam v tem trenutku. Seveda, imam načrte/cilje za prihodnost in vem, da jih bom dosegla. Saj so realni in si ne želim nemogočih stvari. Ne obremenjujem se z nepomembnostmi, ker je toliko lepega, da raje svojo energijo usmerim v to. Hkrati pa sem hvaležna, da so mi pot prekrižali ljudje na katere se lahko zanesem in mi ogromno pomenijo.

Ker pa v svoji "blogerski karieri" še nisem delila veliko stvari o sebi, je danes idealna priložnost, da me malo bolje spoznaš.😉

1. Danes praznujem svoj 30. rojstni dan.
2. Po horoskopu sem (baje) tipična devica.
3. Pred tremi leti sem se preselila v Gozd Martuljek (pa sem vedno govorila, da nikoli ne bom živela v hribih😉).
4. Imam dve sestri, mlajšo in starejšo
 5. Naravna barva mojih las je rdeča, od sedmega razreda dalje se barvam na blond.

6. Kava? Na litre, prosim!😃
7. Makaroni na sto in en način so moja najljubša jed.
8. Od vseh pijač imam najraje vodo.
9. Obožujem delo z ljudmi.
10. Verjetno je to tudi razlog, da sem med študentskimi leti tako zelo uživala v delu natakarice v kavarni.
11. Branje knjig me sprošča.

12. Nora sem na balerinke.
13. Pozimi več ali manj nosim pajkice v kombinaciji s tuniko ali oblekco.😀
14.  V omari imam pretežno črna oblačila.
15. Najljubši kos nakita: uhani.
 
16. Nora sem na roza in pikaste stvari. Kombinacija obojega=top.
17. Zelo rada potujem. Najlepši mesti, ki sem ju obiskala, sta Porto in Pariz.
18. Rada imam latino glasbo. 
19. Obožujem španski jezik in nekoč bi se ga rada naučila. "Yo comprendo un poco, pero no hablo muy bien." Nekaj takega.😂 
20. Že 12 let vozim rdečo Toyoto Yaris. Vsako leto jo prosim, da naj zdrži vsaj še eno leto.😃

21. Najljubši makeup izdelek je šminka, v roza odtenku seveda.
22. Nepogrešljiv lepotni izdelek pa maskara. Brez nje ... khm izgledam zelooo utrujeno.
23. Od nekdaj si želim psa dalmatinčka, nekega dne ga bom zagotovo imela.

24. Pogosto me zebe. Deka na kavču je nujna! Tudi poleti.😉
25. Rada imam grozljivke in z veseljem si pogledam dobro serijo na Netflixu.
26. Groza me je raznih majhnih žužkov.😱

27. Čisto in urejeno stanovanje? Obiski mu rečejo tudi sterilno stanovanje.😂
28. Likanje me sprošča.
29. Ne maram čiščenja oken.
30. Ko bom velika, bom napisala knjigo za otroke.

Tako, uspelo ti je prebrati vseh 30 dejstev. Upam, da si se ob tem zabavala.😉

P.S. Če ti je všeč skodelica, klikni na madebykaky.si in si naroči svojo.

Pozdravček,
Maya






You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci