Top izdelki meseca maja

by - 18:20:00


Vonj po poletju je vedno bolj inteziven. Preden pa se poletje res začne, so tu majski favoriti.
 
Mia Höyto VALO krema za predel okoli oči je krasna, ko začne učinkovati. Rezultati niso vidni čez noč, ampak je potrebno čakati in imeti pravo mero potrpljenja. Počasi koža pod očmi postaja svetlejša in gubice malenkost manj izrazite. Glede na to, da je cena kar poštena in je na voljo ogromno drugih kremic za predel okoli oči, me prepriča dejstvo, da res deluje in je narvna. Imam jo že tri mesece in zagotovo jo bo dovolj še za kak mesec. Kupiš jo tukaj.

Revlon photoready primer je izdelek, o katerem sem pisala pred kratkim. Navdušil me je predvsem s tem, da mi polepša videz kože, ko na sebi nimam podlage. Odlično za dneve, ko si bolj lena, a vseeno želiš zmanjšati videz por.  


Trend it up maxi drama maskara z videzom umetnih trepalnic me kupi že s samo krtačko, ki omogoča, da dosežeš čisto vse trpalnice, ki pa nikoli niso zlepljene. Verjetno k efektu pripomore tudi uporaba seruma Lux Factor, ker so moje trepalnice postale veliko daljše. Svojo lahko poiščeš v bližnjem DM-u. Cena je zelo ugodna!😉

Bell Hypoallergenic tekoča podlaga sicer obljublja mat zaključek, ki pa ni tisti pravi mat. Ima bolj gosto teksturo kot Collistarjeva podlaga in jo je lažje zabrisovati. Všeč mi je, ker mi ni povzročila kožnih nevšečnosti in jo moja koža dobro prenaša. Ta mesec sem jo res veliko uporabljala in sem z njo zadovoljna. Cena je več kot ugodna in če si jo želiš tudi sama, obišči spletno stran bodizenska.si.

Fa gel za prhanje PINK PASSION očara z vonjem že, ko ga odpreš. Sladkast vonj te odpelje na rajske plaže in komaj čakam, da se prepustim poletju in planiranju dopusta.😉 Dobiš ga praktično povsod.



Želim ti krasen zaključek meseca maja in še lepši vstop v junij. Vsem tistim, ki "švicate" za knjigami pa čim manj stresno izpitno obdobje.😀

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Sami čudoviti izdelki <3

    Tudi jaz imam zelo rada Fa - gele za tuširanje <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.❤️ Fa ima res nekaj krasnih gelov.😉

      Izbriši

Spremljevalci