Kozmetix.si dobrote: Olivella gel za prhanje z vonjem vanilije

by - 21:46:00

Pa ne tistim sladkim, ki smo ga vajene iz različnih gelov za tuširanje. Ampak z veliko manj intezivnim in blagim. Na začetku vanilije sploh nisem zaznala, ker nisem vajena tako nežnega, nevsiljivega in naravnega vonja. Sedaj mi je zelo pri srcu.


Olivellin gel za prhanje in kopel z vonjem vanilije, je še ena dobrota iz spletne trgovine kozmetix.si, ki jo je vredno preizkusiti. Vsebuje 100 % olivno olje in izvlečke vanilije. Čeprav je v osnovi oljni gel, njegova struktura še zdaleč ni preoljnata in se z lahkoto spere. Glede na to, da me po določenih gelih srbi koža, sem pričakovala, da te reakcije pri Olivelli ne bo. Konec koncev gre za naravni izdelek. Ta pričakovanja je povsem izpolnil in to mi je zelo pomembno.

Izdelek mi je všeč, ker je naraven in povsem nekaj novega v moji kopalnici.

Na voljo so še vonji sivka, pomaranča in Classic, ki jih lahko kupiš tukaj.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Nežen in vonj je tako prijeten, naraven. Nam je všeč ;)**

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ful všeč - tako nežen je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zelo je nežen. Pravi balzam za kožo.😉❤️

      Izbriši

Spremljevalci