Kako hitro posušiti lak za nohte?

by - 19:25:00

Skoraj vedno so moji nohti nalakirani. Ker obožujem močne barve, ki so na nohtih vedno pustile rumene sledi, sem se vedno spraševala, kako preprečiti to nadlogo.


Rešitev?  
Bell Hypoallergenic Fluo lak, ki preprečuje rumeno obarvanje nohtov. 

Vedno, ko sem imela rdeče nohte, je bila posledica rumen noht, ki je daleč od privlačnega. Prav nerodno mi je bilo, če nisem imela časa za novo manikuro in sem kazala svoje neprivlačne nohte. V dvomih, a vseeno, sem se odločila za nakup Fluo laka. Barva laka mi deluje "strupeno" modro, ki kar kliče po uničevanju rumenih sledi na nohtih. Na lastne oči sem se prepričala, da izdelek dejansko deluje! Nohti res niso več rumeni in ni mi nerodno kazati svojih naravnih nohtov.


Nekako nimam obstanka in vedno se mi zgodi, da se mi na lak odtisnejo raznorazni nezaželeni vzorčki. Rešitev sem videla v hitrosušečem nadlaku, prav tako znamke Bell Hypoallergenic. Zadeva do neke mere res deluje, a še zdaleč lak ni tako hitro suh, kot bi si želela. V upanju na boljši rezultat, sem si pri Avonu naročila sprej za hitro sušenje laka, ki naj bi v minuti posušil predhodno nanešen lak. Nikoli nisem zares štopala, a dejstvo je, da se lak izredno hitro posuši in zadeva deluje! Minus dobi zaradi doziranja oziroma načina uporabe. Če nimaš v bližini lijaka, boš poškropila vse okoli sebe in za sabo pustila polno mastnih madežev. Odsvetujem brezglavo škropljenje nohtov.


Izdelka, ki ju absolutno priporočam in delujeta, sta Bellov Fluo lak in Avonov sprej za hitro sušenje laka, ki sta cenovno izredno ugodna in služita svojemu namenu.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Jaz imam trenutno od Golden Rose hitrosušeči nadlak in mi je zelo všeč. Nikoli me ne lakiram brez nadlaka in podlaka :)
    Meni je ta Avonov sprej prej mastna zmešnjava, kot nekaj učinkovitega. Lak je sicer suh, ampak imaš noro mastne roke. Ko si jih umiješ, pa lak ni več tako čudežno suh. To me jezi. Mogoče pa ga ne uporabljam prav -.-"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se popolnoma strinjam, da je vse zelo mastno. Sama vedno nekaj časa počakam preden si umijem roke in je potem ok. Ampak se res ne smeš dotikat stvari do takrat.😃

      Izbriši

Spremljevalci