Zimska nega mastne in mešane kože

by - 20:02:00

Ne bom pisala o tem, da je nega kože oziroma izbira izdelkov povezana tudi z letnim časom. Raje se bom osredotočila na izdelke, ki jih trenutno uporabljam in so me navdušili. Zakaj? Beri dalje!


Nega se začne z Mia Höytö KAUNIS čistilnim gelom za obraz, ki je primeren za vse tipe kože. Gel se ob stiku z vodo speni in odstrani nečistoče. V primeru, da imaš na obrazu ličila, si gel nanesi 2x, drugače je dovolj že en sam nanos. Sama si vedno prej odstranim ličila in nato uporabim gel. Na začetku mi je bil vonj grozno moteč, nenavaden, a se ga navadiš in sedaj me ne moti več. Glede na to, da gre za naraven izdelek, je vonj treba vzeti v zakup. Že pri serumu (Flow kosmetiika) so se mi po prvem tednu uporabe pojavili manjši mozoljčki in nekako sem to pričakovala tudi pri tem gelu, ker je nekaj povsem novega in drugačnega za mojo občutljivo kožo. Stanje se po dveh tednih uporabe umiri in ni več izbruha mozoljčkov.

Gel vsebuje organsko aloe vero, ki kožo pomirja in nudi vlago, ki jo koža po čiščenju potrebuje. Vsebuje tudi vodo organskega modrega glavinca, ki kožo čisti, razstruplja in pomirja. Mislim, da sem le našla izdelek za čiščenje kože, ki resnično deluje in mojo kožo ne samo očisti, ampak jo naredi lepšo. Zelo sem vesela, da sem dobila priložnost preizkusiti gel in bom pri tej negi vztrajala tudi v prihodnje.
Cena:34,60 €


Nego nadaljujem s čistilnim tonikom barjanska robida-brinje, znamke Flow kosmetiika, ki je narejen v obliki spreja. Na vatko nanesem tonik in si ga vtrem po celotnem obrazu. Tonik uravnava pH kože in jo pomirja, z izvlečki rastlin in eteričnimi olji odklanja nečistoče, hialuronska kislina poveča mehkobo in gladkost kože. Po uporabi gela in tonika je koža temeljito očiščena.
Cena: 29 €


Zadnji korak (večerne) nege, je uporaba seruma, prav tako znamke Flow kosmetiika. Ker sem o njem že pisala tukaj, dodam le to, da je obvezen del moje zimske nege. Top serum in imam že drugo stekleničko.
Cena: 35,80 €

Dejstvo, da so vsi trije izdelki narejeni iz naravnih sestavin, me le še bolj prepriča v ponovni nakup. Res je, da niso v najcenejšem rangu, a za tako odlične in naravne izdelke je vredno odšteti kak evro več.


Obišči spletno stran kozmetix.si in preveri njihovo ponudbo. Verjamem, da boš našla kaj zase.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Reees moram preizkusiti te izdelke, samo da malo porabim svoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko jh porabiš, le probaj kakšnega. :-) Meni zelo odgovarjajo.

      Izbriši

Spremljevalci