Top izdelki meseca januarja

by - 18:51:00

Mesec je spet naokoli in čas je za mesečne favorite. Kateri so še vedno moji najljubši in kateri so me na novo "vrgli na rit"? 🙂

1. Serum za obraz znamke Flow kosmetiika je moj stalni spremljevalec že kar nekaj časa in tako bo tudi ostalo, ker enostavno ne morem brez njega. Toliko dobrih vplivov ima na mojo kožo, da bi ga bilo greh prenehati uporabljati.😃 Svojega lahko kupiš tukaj.


2. Nuxe Reve de miel balzam za ustnice je v tem polarnem mrazu nujen. Obožujem ga, ker kljubuje hudemu mrazu in poskrbi, da so moje ustnice negovane in zaščitene. Porablja se zelo počasi, kar je, glede na ceno, več kot odlično.

3. Bellov osvetljevalec se je prvič znašel med favoriti, čeprav ga imam že zelo dolgo. Enostavno ni dneva, ko ga ne bi uporabila. Res, da še nisem preizkusila drugih, ker sem si zadala cilj, da ne kupujem ličil na veliko, ampak trenutno tudi ne čutim potrebe po nečem drugem, ker mi je ta noro všeč.😉


4. Collistarjeva šminka ART design je ena izmed ljubših. Enostavno se je ne naveličam in kljub poplavi šmink, ima ta posebno mesto v zbirki.

5. Precious Argan izdelki za nego las so stalnica že dobre pol leta. Odlično se ujamejo z mojimi lasmi, ki so sijoči, močni, skratka odlično negovani.


Kateri so tvoji favoriti meseca januarja?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Mojim ustnicam pozimi skoraj nič ne pomaga, tale balzam od nuxe je mikaven haha :)
    Moj favorit tega mesca je verjetno puder v prahu Stay matte od rimmel-a, toliko pohval sem slišala, da sem ga mogla sprobat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je super balzam in res pomaga razpokanim in suhim ustnicam.🙂 Tega pudra še nisem preizkusila, čeprav je res veliko pohval na njegov račun.😀

      Izbriši
  2. Flow kozmetiko imam na wishlisti že nekaj časa in v roku 1 tedna bom ziher nekaj naročila + od Mie.

    Res me mikajo izdelki ravno zaradi vaših objav <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na moji koži so res vidne spremembe in mi ni žal, da sem se odločila za Flow in Mio.😀 Ko jih sprobaš le javi, če deliš to navdušenje z nama z Moniko.☺️❤️

      Izbriši

Spremljevalci