Top 3 kozmetične znamke

by - 12:35:00

Zagotovo ima vsaka izmed nas svoje najljubše znamke, pa naj bodo to čevlji, oblačila, torbice ali kozmetika. Pri oblačilih in obutvi mi znamka ni tako zelo pomembna, kupim kar mi je všeč (in je mojemu žepu dostopno). Pri kozmetiki pa pogosto posegam po enih in istih znamkah. Seveda vmes poskusim kaj novega, a običajno se vrnem k svojim najljubšim.
1. BELL HYPOLLERGENIC
Mislim, da imam največ njihove kozmetike. Izdelki so moji koži prijazni in ji zelo ustrezajo. Pestra ponudba različnih izdelkov z zelo dostopno ceno. Maskare, BB krema, korektor, šminke, laki ... kar težko bi našla favorita, ker so vsi krasni. Je pa res, da BB kreme ne zamenjam za nobeno drugo. Zelo si želim preizkusiti tudi njihovo tekočo podlago in novosti, ki prihajajo.
2. KIKO MILANO
Če bi njihove trgovine imeli pri nas, bi najverjetneje obubožala. Obsedena sem z laki in s šminkami (mogoče niso najdlje obstojne ampak vsa ta ponudba ... vse bi imela!). Kvaliteta je dobra, cene tudi. Če ujameš akcijsko ponudbo, si lahko kupiš izdelke že za 1 €. Noro, kaj? Preizkusila sem veliko izdelkov: tekoče podlage, primer, šminke, lake za nohte, maskaro, balzam, odstranjevalec ličil in še kaj bi se našlo. Favoriti so zagotovo šminke in laki.
3. CHANEL
Nekaj povsem drugačnega od zgoraj omenjenih. Vsaj kar se cene tiče. Veliko dražji izdelki, a po mojem mnenju ne tako kvalitetnejši, da bi bila cena opravičljiva. Všeč so mi maskare, a kaj, ko se je moja po enem mesecu posušila (Bellova brez problema zdrži 3 mesece). Izdelki, ki sem si jih kupila (tekoča podlaga, puder v kamnu, šminka, korektor) so mi bili noro všeč, a zaradi cene si jih privoščim bolj poredko. Če v Kompas Shopu naletim na akcijo, si dam duška. Pri Chanelu gre bolj za crkljanje moje duše. Defenitivno je moj najljubši izdelek še vedno šminka Rouge Coco Shine, ki je hkrati tudi moj prvi nakup te znamke.

Katere znamke tebe najbolj prepričajo?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Čudovito!

    Tudi meni je Bell zlezel pod kožo <3

    Bb krema sploh ... vsak dan jo uporabljam!

    <3

    So pa tudi meni Kikovi lakci the best in Chanel šminke <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očitno imava radi podobne stvari. 😊❤️

      Izbriši

Spremljevalci