Razvajanje z glineno masko za obraz

by - 14:02:00

Glina zdravi in razstruplja naše telo. Odlikujejo jo številne zdravilne lastnosti in nima stranskih učinkov. Poleg tega ima pozitivne učinke tudi na področju lepote. Glinena maska globinsko očisti kožo in jo obnovi.

Da glina pozitivno vpliva na naše telo, ni novost. Uporabljali so jo že 2500 let pred našim štetjem. Z njo so si lajšali vnetja in bolečine, z glinenimi napitki so si pomagali pri zastrupitvah in zdravljenju bolezni, kot je kolera. 
Pozitivnih učinkov gline se zavedajo tudi pri podjetju T.A. NARAVA iz Komende, ki uspešno delujejo že več kot 60 let. Osnova vseh njihovih izdelkov je glina iz Komende, ki se izkopava na ekološko čistem območju. Po izkopu se glina pregleda in loči, ker ni vsa primerna za domačo lekarno. Naravna kozmetika T.A. NARAVA vsebuje le vrhunska rastlinska olja, 100 % naravna eterična olja in posebno prečiščeno in fino mleto naravno glino. Njihovi izdelki ne vsebujejo barvil, umetnih dišav in parabenov. So tudi žavalim prijazno podjetje.

Maska je namenjena vsem tipom kože in od tega je odvisno kako pogosto jo boš uporabila. Ker je moja koža masta, si glineno masko pripravim 2x tedensko. V posodici zmešam dve žlički gline s tremi žličkami vode, da dobim gladko zmes. Masko na obrazu pustim delovati deset minut. Pričakovala sem, da me bo kaj zategovalo, peklo, a nič od tega se ni zgodilo. Ko sem si masko sprala je bila moja koža čista, sveža. Prav presenečena sem bila, ker je maska posrkala odvečni sebum in po doooolgem času je bil moj obraz na otip "suh". Videz kože se mi je z uporabo gline zelo popravil.

Cena maske je 5.70 € - zelo, zelo ugodno! Posodica je napolnjena čisto do vrha (kar se danes zgodi redko) in seveda sem nekaj gline pri odpiranju stresla po kopalnici. :-) Nad izdelkom sem več kot navdušena! Ker ga počasi zmanjkuje, bo čas za ponovni nakup (pri naročilu dobiš tudi kuponček za 10 % popust, ki ga izkoristiš pri naslednjem nakupu). Poleg tega je zraven priložena tudi knjižica z recepti in nasveti.
Če še nisi preizkusila glinene maske iz T.A. NARAVA, ti jo toplo priporočam. Več o njihovi ponudbi si preberi na njihovi spletni strani.

Naj tvoja koža zasije v vsej svoji lepoti.

Pozdravček,
Maya


You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci