Moji "must have" lepotni izdelki

by - 14:59:00

Vsaka ljubiteljica ličil ima v svoji zbirki tudi tiste, ki so ji še posebej ljubi. Morda zato, ker je bilo to darilo ljube osebe ali pa ji enostavno odgovarjajo in ne more brez njih.
Clinique stay matte tekoča podlaga je podlaga, ki je rešila moje težave s svetenjem. Kožo odlično matira, je dobro prekrivna in moji koži zelo ustreza. Imam jo v odtenku  Ivory (06). Res da ni med cenejšimi (stane okoli 40€) a je cena vseeno sprejemljiva.
Bell hypoallergenic matirna baza za ličenje z gladilnim učinkom je odlična. Če uporabljam prej omenjeno podlago, si jo nanesem le na čelo in nos, da še dodatno matiram kožo, pod BB kremo pa kar po celem obrazu. Super rešitev za mastno kožo. Moja steklenička je že skoraj prazna (že praskam zadnje ostanke) in sigurno jo kupim ponovno. Stane malenkost manj kot 9€. Tudi Katja (Viva la vida blog) ima o njej same pohvalne besede (preveri tukaj). 
Maskara je tisti izdelek, ki mora biti vedno pri roki. Žal so moje trepalnice svetle in kratke in je maskara obvezna vsak dan. Trenutno uporabljam Dimension de Chanel in sem z njo zelo zadovoljna, podaljša moje trepalnice, poudari volumen in jih lepo loči. Minus dobi zgolj zaradi cene, stane okoli 30€. 
Za piko na i šminka poskrbi. :-D Zaradi narave dela so moje ustnice v službi deležne manj opaznih šmink. Ne da bi pretiravala, ampak Bellova vlažilna šminka v odtenku 02 je top. Ustnice navlaži (za kar so ji moje zelo hvaležne!) in je moja najljubša "službena" šminka. Cenovno zelo ugodna, stane manj kot 6 €. Collistarjeva Art design šminka v odtenku Rosa Intenso (6) je še ena šminka, ki me totalno navdušila in je trenutno moja najljubša. Za 24€ dobiš šminko in svinčnik.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci