Glossy lips

by - 19:29:00

Med mojimi kozmetičnimi izdelki zagotovo prevladujejo izdelki za ustnice. Balzami, glosi in šminke so izdelki, ki jih zelo rada vsakodnevno uporabljam. Balzame za nego ustnic, glose za sijoče ustnice in zadnje čase šminke, ki celotnemu makeupu dajo piko na i. Danes bom predstavila svoje najljubše glose.
Bell hypoallergenic gloss v nežnem (02) odtenku je moj najljubši in že skoraj pri koncu. Ustnicam da sijaj in jih ne zlepi. Drugi, prav tako Bellov, WET&JUICY glos je bolj intenzivne rozaste barve (odtenek 03). Ustnice so gladke in svetlikajoče.
Collistarjev glos v odtenku Raspberry pearl mi je všeč ravno zaradi teh drobnih bleščic, ki ustnice naredijo bolj polne in bleščeče. Zelo mi je všeč rdečkast odtenek, ki naredi ustnice zapeljivejše.
Seveda ne morem mimo Kikovega 3D glosa, ki navidezno poveča ustnice in je intenzivno roza barve (odtenek Pink Flamingo). 
L'occitanov glos/balzam je zelo hranilen. Ustnice dobro neguje, jih ne zlepi in jim poudari naravno barvo. Super se obnese na suhih in razpokanih ustnicah, ker s karitejevim maslom nahrani in zaščiti kožo ustnic in jih naredi mehke.



Imaš raje glosse ali šminke?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Bell-Glossop sploh še nisem uspela preizkusiti, se držim pri šminkah - ampak s tole skoraj prazno embalažo si me prepričala! :D

    L'Occitanov mi je OK, nič posebnega ampak vonj je super.

    Collistar so pa tudi zakon, predvsem pigmentacija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sicer nisem ravno ljubiteljica lip glossov, ampak nuujno moram probati kakšnega od Collistar in Bell.:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sicer nisem ravno ljubiteljica lip glossov, ampak nuujno moram probati kakšnega od Collistar in Bell.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj oba in sporoči kateri ti je ljubši.🙂

      Izbriši

Spremljevalci