Top izdelki meseca maja

by - 16:54:00

BELL HYPOALLERGENIC BAZA ZA LIČENJE je super podlaga pred nanosom tekočega pudra, ki kožo zgladi in ji da mat efekt. Uporabljam jo samostojno, brez predhodnega nanosa dnevne kreme, kar je za moj masten tip kože super. Puder je veliko dlje obstojen, koža je še vseeno navlažena in mehka na dotik. Na meni se super obnese. Zelo mi je všeč tudi embalaža na pumpico, ki omogoča majhno doziranje.
ZELO sem zadovoljna tudi z BELL HYPOALLERGENIC MASKARO ZA PODALJŠANJE IN VOLUMEN. To je moja druga maskara te znamke in me je res pepričala. Poudari volumen mojih trepalnic in jih podaljša. Poleg tega nič ne draži oči. Bell izdelki me do sedaj še niso razočarali in imam jih kar nekaj.
CLINIQUE STAY-MATTE tekoči puder je enkraten! Dolgo obstojen, ravno prav prekriven in super za masten tip kože. Več o njem si lahko prebereš tukaj
L'OREAL RDEČILO ZA USTNICE sem prejela v aprilskem beauty boxu in od takrat naprej ga uporabljam vsak dan. Ustnice so mehke in dobro navlažene. Pa še tako lepo diši. :-)
AFRODITIN GEL ZA TUŠIRANJE WILD ORCHID tako zelooo diši in kožo naredi mehko. :-) Trenutno moj najljubši gel, ki gre proti koncu. Žal pa v drogeriji tuš, kjer kupujem, niso imeli drugih vonjev in sem uspela preizkusiti le omenjenega.

Kateri so tvoji top izdelki meseca?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

Spremljevalci