Top izdelki meseca junija

by - 13:47:00

Junija sem si kupila kar nekaj novih izdelkov, ki jih še nisem uspela v celoti potestirati in zbrati misli. Je pa kar nekaj izdelkov, ki so me ta mesec spremljali vsak dan.
Afroditina krema za okoli oči je več kot odlična. Moji podočnjaki so manj opazni in res izgledam bolj sveže in spočito. Več si lahko prebereš tukaj.
Make up factory rdečilo za lička je zelo dobro pigmentirano in obstojno. Všeč mi je kombinacija treh odtenkov, roza, mareličnega in rjavega, ki je idealen za videz zagorelosti. Priložen čopič je sicer neuporben, ogledalo pa premajhno, ampak samo rdečilo je super.
Clarinsev balzam je odličen! Ustnice navlaži, rahlo obarva in tako zelo lepo diši. Menim, da je idealen za čez poletje, ko nam morje, sonce in veter izsušijo ustnice.
Tudi ta mesec sem bila navdušena nad kozmetiko Bell. Tokrat me je prepričala Bell hypoallergenic vlažilna šminka v odtenku 02, ki jo nosim vsak dan. Je dobro obstojna, ne izsuši ustnic in je cenovno ugodna. Več o šminki si preberi tukaj.
Poleti mi koža podivja in je zelo mastna. Zato je Vichyjeva nuit detox nočna nega izdelek, ki mi pomaga omiliti težavo in ponoči skrbi, da moja koža ne divja toliko. :)

Kateri so tvoji mesečni favoriti?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

1 komentarji

  1. Bell šminke so super tako da le probaj kakšno. :) BB kreme so super, sploh za poletje. Tale Essence paletka pa tudi mene mika. :)

    OdgovoriIzbriši

Spremljevalci