Bell šminkici

by - 15:50:00

V moji zbirki šmink je do pred kratkim kraljevala le Chanelova Rouge Coco, ki sem si jo nanesla le ob posebnih priložnostih (beri 1x, mogoče 2x na let!). Mislila sem, da sama ne morem nositi šminke kar tako, vsak dan. A hkrati sem občudovala punce, ki so noro izgledale, ker so šminko nosile tako sproščeno in samozavestno. Na srečo sem ugotovila, da šminka ni noben "bav bav". :-D

Ker mi je znamka Bell zelo všeč in jo Katja (Viva la vida blog) super predstavlja, sem se odločila, da preizkusim tudi njihove šminke. Njeno oceno šmink (in še mnogo drugih objav) si lahko prebereš na njenem super blogu (tukaj).
BELL ROYAL MAT šminka z aloe vero in vitaminom E je zelo dobro pigmentirana in dooooolgo obstojna. Na meni je brezhibno zdržala pet ur in če ne bi vmes imela kosila (hamburgerja žal ne znam jesti brez, da bi na njem pustila svojo šminko), bi zagotovo zdržala še vsaj eno uro. Ustnic mi ni izsušila in barva je zelo intenzivna. Imam jo v odtenku 02, ki je (vsaj zame) zelo intenziven in je ne nosim vsak dan.
Druga pridobitev je BELL VLAŽILNA ŠMINKA, ki ustnice zelo dobro navlaži in jih naredi gladke. Odtenek 02 je zelo nežen in primeren za vsak dan. Zelo rada jo nosim za v službo, ker je zelo nevpadljiva. Obstojnost je tu krajša in imam šminko ves čas v torbici.

Si že preizkusila Bell Hypoallergenic šminke?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. O uau, lepe odtenek si izbrala <3

    Hvala za linkec!

    Sploh tale vlažilna je res lep odtenek, vidim da si šmink še več preizkusila kot jaz... carica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malenkost😉❤️ Ja, vlažilna je res lep odtenek, za vsak dan.😃

      Izbriši

Spremljevalci