Ocena: Clinique stay-matte foundation

by - 13:28:00

Clinique je prva prestižna blagovna znamka, ki so jo leta 1968 ustanovili dermatologi. Nudijo izdelke za nego in ličenje za vse tipe kože. Kvalitetna znamka z malo višjimi cenami.

Čeprav imam masten do mešan tip kože, sem bolj za tekoče podlage, ker pudri v prahu z mojo kože ne sodelujejo najbolje. Trenutno uporabljam Stay matte tekoči puder znamke Clinique. Puder ni med cenejšimi (mislim, da je cena okoli 37 €), a za tako kvaliteten puder mi ni težko odšteti malo več denarja.
Ne vsebuje olj, kar moji mastni koži odgovarja. Puder je lepo mazljiv in res pusti mat finiš. Koža dlje časa ostane lepa in se ne sveti. Obraz je skoraj cel dan matiran, tudi če ne uporabim fiksirnega pudra. Nanašam ga z gobico, za podlago pa uporabim bazo za ličenje znamke Bell (ki je odlična!). Uporabljam odtenek Ivory.
Edino kar mi pri podlagi ni všeč je embalaža. Malo sem se razvadila z izdelki na pumpico ali kapalko in mi klasične tube niso tako zelo všeeč, ker hitro stisnem preveč pudra.
Puder je zelo dober in ga vsekakor priporočam, posebno tistim z mastno kožo.
Je tudi tebe navdušil kakšen idelek znamke Clinique?

Pozdravček,
Maya


You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci