Top izdelki meseca aprila

by - 15:10:00

Težko pričakovane prvomajske počitnice so že v polnem teku in to je znak, da bo poletje vsak čas tu. Toda prej moramo izkoristiti prijetne dneve, ki nam jih bo ponudil mesec maj.

V mesecu aprilu sem odkrila nekaj novih izdelkov, ki se me zelo navdušili, drugi pa so v moji zbirki že dalj časa ampak sem jih v tem mesecu zelo rada uporabljala.


Vichy Normaderm nuit detox je nočna nega s pomočjo katere je moja koža zjutraj sveža in čista. Izdelek je resnično pomagal k lepšemu videzu kože in ga priporočam vsem z mastno kožo.


Laverino podlago za senčila sem dobila v marčevskem beauty boxu. Že samo dejstvo, da je izdelek 100% naraven mi je zelo všeč. Poleg tega pa je tudi zelo učinkovit. Nanesem ga vedno pred nanosom podlage (tudi, če tisti dan ne uporabljam senčil), počakam nekaj trenutkov, da se vpije v kožo in nadaljujem z ličenjem. Puder se mi ne vseda v gubice vek, senčila pa so obstojna dalj časa. Cena izdelka na spletni strani Eco verde je 3.99€ (9 ml).

Mislim, da ne rabim razlagati, da sem nad Bellovo kozmetiko več kot navdušena. Imam kar nekaj izdelkov, ki jih pridno uporabljam. Ta mesec mi je najbolj pri srcu vlažilni glos, ki ustnice navidezno poveča in jim da čuten sijaj. Izbrala sem si zelo nežen odtenek, ki sem ga lahko nosila vsak dan. Gloss ima aplikator, ki se odlično prilega ustnicam in omogoča natančen nanos. Po uporabi ustnice niso izsušene.


Nikakor pa ne morem brez Kikovega pudra za matiranje. Po nanosu tekoče podlage počakam 10 minut, da se le-ta vpije, nato čelo in nos potapkam s priloženo gobico in moja koža se skorajda ne sveti (prej sem po parih urah izgledala grozno!).

 Kateri so tvoji top izdelki meseca aprila?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Oooo, res me veseli, da ti je Bellov glos super :)

    Še jaz ga moram preizkusiti, sem bolj na šminkah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res mi je všeč. Mogoče pa kupim še kakšno šminko.😀

      Izbriši
  2. Me veseli, da je čedalje večkrat omenjena Bell znamka. Jaz sem preizkusila le njihov lak, ki me je kar navdušil :) glede na to, da je glos vlažilen, pusti tudi kaj lepljiv občutek (to sem včasih tako sovražila pri glosih, da sem jih zato nehala uporabljat) ali je bolj podoben tekočemu balzamu za ustnice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakov še nisem preizkusila, vendar imam namen kupiti kakšnega.🙂 Ne pusti lepljivega občutka, v primerjavi s cliniqovim, po katerem imam res lepljive ustnice in ga ravno zato redko nanesem.

      Izbriši

Spremljevalci