Moje najljubše maskare

by - 14:13:00


Maskara je pripomoček, brez katerega ne grem nikamor. Moje trepalnice so namreč zelo svetle in brez nanosa maskare popolnoma neopazne. Na trgu je ogromno različnih maskar z različnimi lastnostmi. Trenutno najljubše so mi: essence I love extreme crazy volume maskara, kiko ultra tech curve maskara ter bell hypoallergenic long and volume maskara. Različne, ugodne in vse čudovite.

1. Essence I love extreme crazy volume maskara
Ko sem jo prvič preizkusila kar nisem mogla verjeti svojim očem. Po nanosu je res opazen ekstremni volumen, trepalnice se ne zlepijo skupaj in tudi sama krtačka omogoča lep nanos. Cena je zelo, zelo ugodna in nakup vsekakor priporočam.

2. Kiko ultra tech curve maskara
Maskara mi je všeč, ker lepo priviha trepalnice in poudari njihovo dolžino. Nanos je enostaven, trepalnice niso zlepljene, ampak jih krtačka lepo loči. Maskare za privihanje trepalnic so mi všeč tudi zato, ker mi ni potrebno uporabljati vihalca trepalnic. Cena ugodna, edina slabost je v tem, da pri nas niso na voljo oziroma jih je možno naročiti v spletni trgovini (tukaj) ali pa se odpraviš na izlet v Avstrijo/Italijo in tam obiščeš njihovo trgovino, veselo nakupuješ in si spočiješ oči na njihovih lakih za nohte, ki so tudi odlični.

3. Bell hypoallergenic long and volume maskara
Maskaro priporočam vsem, še posebno pa puncam, ki imajo občutljive oči (popolnoma nič ne draži oči). Poleg tega zelo lepo poudari dolžino, trepalnice so očitno daljše, ločene in oči lepo poudarjene, le volumen ni tako zelo izrazit kot pri essence maskari. Cena je zelo ugodna. Bell kozmetika je na voljo na spletni strani bodi ženska, kjer imajo trenutno tudi 20% popust (tukaj) ali v drogerijah tuš in na nami.



Pozdravček,

Maya

You May Also Like

2 komentarji

Spremljevalci