Shellac: Da ali ne?

by - 08:14:00


Verjetno nisem edina, ki da veliko na negovane in lepo urejene roke. Le-te so namreč ves čas ljudem na očeh in veliko povedo o nas.

Roke vsak dan namažem s kremo, še posebno sem na to pozorna v zimskih dneh, ko je koža toliko bolj občutljiva. Sama uporabljam l'occitanovo kremo, ki izredno lepo neguje roke, jim da potrebno vlago in zaščito. Poleg tega imajo pri l'occitanu na voljo veliko različnih vonjev in meni najljubši je vonj potonike. Čeprav je lotos zima prizanesljiva, kar se tiče mraza, nege rok nikakor ne smemo zanemariti.

Z nohti se lahko igramo in danes ni več pravil glede barv in vzorcev. Kar nekaj časa mi nohte ureja čudovita Saša in priznam, da me je shellac kar razvadil, saj si ne rabim več vsake dva dni lakirati nohtov, se jeziti, ker lak ni lepo nanešen ali pa sem se spet nečesa prehitro dotaknila in dobila nezaželene vzorčke. Ima pa tako pluse kot minuse.


Če ti lakiranje ni tako ljubo, bo shellac kot nalašč zate. Lak in poslikava zdržita štiri tedne, lahko bi tudi dlje, vendar meni nohti hitro rastejo in je narastek že kar opazen in zame je to znak, da je čas za obisk kozmetičarke.


Na voljo je pestra barvna paleta in res si vsakič lahko izbereš drugo barvno kombinacijo. Sama redko prakticiram enobarvne nohte, največkrat si izberem dve, tudi tri barve. Paziti je treba le, da barve pašejo skupaj in da so ti pisane na kožo, saj boš te barve "nosila" kar nekaj časa. Po izbiri barve ima domišljija prosto pot. Seveda si vezana na znanje svoje kozmetičarke. Moja je super in res mi vedno naredi kar si zaželim, doda kakšno svojo idejo in končni rezultat je odličen.


Je pa res, da si potem za štiri tedne "vezana" na enako barvo in poslikavo. Če se hitro naveličaš in rada menjaš barvo laka pogosteje, potem ti shellac odsvetujem, kajti prepogosti obiski ne bodo dobri ne za tvojo denarnico in ne za tvoje nohte. Vsekakor se shellac na različnih nohtih različno obnaša. Nekaterim zdrži tudi samo po en teden, vendar je to pogojeno z lastnostmi nohtov. V primeru, da predčasno potrebuješ kakšen popravek, ti v večini primerov kozmetičarka brezplačno popravi nastalo škodo, ni pa nujno.


Pri meni je odgovor vsekakor da. Shellac mi je zelo všeč in bi ga priporočala vsem. Nohtov mi ne poškoduje, lak mi dolgo zdrži, na voljo je veliko barv in še bi lahko naštevala.


Ne glede na to, ali si zagovornica shellaca, ali si nohte urejaš sama, bodi ustvarjalna, igraj se z barvami, vzorčki in z njimi pokaži svojo osebnost.

Pozdravček,

Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci